Airsoft Satu Mare - Forumul Asociatiei Sportive S.M.A.T - Airsoft Satu Mare
 
AcasaCalendarFAQCautareInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Regulament de joc

In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 20
Data de inscriere : 11/03/2014

MesajSubiect: Regulament de joc   13.03.14 13:21

I. Reguli de joc:

I.1.a) Oriunde va atinge o bila, chiar si in varful parului se considera lovitura. Ridicati mana si strigati "Mort" cat mai tare posibil si porniti spre baza/punctul de respawn tinand pe cap death rag-ul (o fasie de culoare portocalie sau verde) pentru a semnailza/avertiza jucatorii activi ca ati fost eliminat din joc. Vestele reflectorizante vor fi purtate doar de arbitrii, fotografi, asistenti sau observatori in timpul desfasurarii competitilor sportive si a jocurilor. In cazul lipsei unui death rag, va deplasati spre baza, sau respawn cu replica ridicata.

I.1.b) Daca va incasati bile din cauza ca ati plecat relaxat spre baza fara a preveni jucatorii ceilalti NU AVETI NICI UN DREPT SA VA SUPARATI.

I.1.c) Nu se considera lovitura primita din ricoseu. Lovitura din ricoseu este acceptata doar in cazul grenadelor cu bile sau a scenarilor de airsoft unde este specificat, in functie de terenul de joc.

I.1.d) In situatia unei lupte CQB in care un mort este blocat in linia focului si nu poate iesi fara sa incomodeze jucatorii activi, se da "pauza joc" timp de 5 secunde. In acest timp nimeni nu trage, iar jucatorul mort iese din blocaj. Este obligatia jucatorului mort sa numere pana la 5, din secunda in secunda. Cand numaratoarea ajunge la 5 restrictiile sunt ridicate. "Pauza de joc" poate fi extinsa de comun acord, prin intelegere la fata locului.

I.1.e)regula bang-ului nu se aplica

I.1.f) Victima unui "Knife-kill" are obligativitatea sa NU scoata nici un sunet, si sa ramana imobilizat 60 de secunde.

I.1.g) Regula "Parle": - in cazul in care doi jucatori se intalnesc fata in fata, ori sunt amandoi morti, ori se striga "Parle" si se retrag amandoi in directii opuse.

I.1.h) Regula MED-ului(Minimum Engagement Distance sau Distanta Minima de Angajare)
- cei care au replici cu viteza sub 110 mps nu au voie sa traga sub 1 m.
- cei cu replici cu viteza intre 110-125 mps nu au voie sa traga sub 7m.
- cei cu replici cu viteza iintre 125-140 mps nu au voie sa traga sub 15 m.
- cei cu replici cu viteza peste 140 mps nu au voie sa traga sub 25 m.


I.1.i) In interiorul cladirilor este acceptat doar single-fire (nu e placut sa iei o rafala de bile in fata mai ales de la mica distanta), nu uitati sa va puneti replicile pe single cand intrati in cladire.

I.1.j) Cu replici de peste 110mps NU se trage in cladire, doar daca se respecta MED-ul (cel de 7m pt 110-125). De ex: daca te afli in cladire, nu ataci un adversar care se afla in aceeasi cladire daca ai replica cu putere de peste 110mps.

I.1.k Sub 10m va sugeram sa trageti pe single de bun simt, la fel si cu trasul la cap, incercati sa evitati, trageti doar cand nu aveti o alta alternativa (de ex daca sta ascuns dupa deal/colt si i se vede numai capul). La cap doar single si cu intreruperi sau pauze, fara auto/ burst, double tap tap (2 focuri single la interval de sub o secunda)


I.2. Loviturile in replica:

I.2.a) Mort daca nu ai replica secundara.

I.2.b) Daca ai replica secundara, strigi "ARMA!/Replica!" si din acel moment nu mai folosesti replica principala. La urmatoarea lovitura esti mort.

I.2.c) Daca esti lovit in sidearm la interior iar replica principala nu e legala pentru interior = MORT


I.3. INTERZIS

I.3.a) Nemuritorii + Nimeritorii
I.3.b) Blindfire ( sa tragi fara sa te uiti in directia in care tragi)
I.3.c) Discutiile in contradictoriu, reprosurile si/sau insultele pe terenul de joc.
I.3.d) Divulgarea de informatii de jucatorii morti, pe drumul catre safe-zone sau respawn.
I.3.e) Intrarea pe teren fara echipament adecvat de protectie (momentan doar ochelarii sunt obligatorii)
I.3.f) Scoaterea ochelarilor de protectie in zona de joc, din indiferent de motiv.
I.3.g) Tragerile (de lauda, de proba, etc.) de catre un jucator “mort” sau un spectator, in timpul unui joc in desfasurare
I.3.h) Spawn-camping’ul (statul langa zona de respawn inamica pentru a lichida pe cei ce intra in joc)
I.3.i) Tragerile in/inspre safe-zone.
I.3.j) Introducerea unei replici nemarcate in joc

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

II. Caracteristici generale:

II.1.a) Acesta este regulamentul Clubului S.M.A.T Prin intermediul membrilor, el va fi impus si respectat la toate jocurile organizate de club. Participantii ocazionali la aceste jocuri isi dau implicit acceptul, si se obliga la respectarea prezentului regulament.
Acest regulament poate suferi modificari hotarate de Clubul S.M.A.T Ele vor fi ulterior aduse la cunostinta tuturor participantilor.

II.1.b) La fiecare joc va fi desemnat un Team-Leader pentru fiecare echipa din teren. Rolul acestora este de a lua nota de incalcarile regulamentului in echipa proprie. Daca ai observat o abatere notifica liderul echipei tale si acesta va lua masuri. Notificarea se va face intre runde sau in pauza de joc, NU in timpul jocului. Sub nici o forma nu discuta cu alti membrii si mai important, nu reprosa autorului abaterea facuta!

II.1.c) Daca observi abateri la alti jucatori evita sa le copiezi. Daca un participant la joc isi da interesul sa strice ziua celorlalti jucatori, nu trebuie sa faci la fel! Calea corecta este raportarea la team-leader.

II.1.d) Prin grija membrilor Clubului S.M.A.T la fiecare joc vor fi disponibile banderole pentru fiecare jucator:
- rosu/albastru/verde pentru identificarea echipelor


II.2. Marcarea replicilor:

Replicile participante la jocurile organizate de S.M.A.T vor fi marcate cu banda auto-adeziv, aplicat pe replica in urma testarii acesteia la cronograf de catre membrii S.M.A.T Acesta banda auto-adeziva in functie de culoarea specifica va diferentia vizual intervalul de putere in care se incadreaza replica, MED’ul si restrictiile aferente referitoare la modul de foc si accesul in unele zone (de exemplu la CQB).
Marcarea este obligatorie indiferente de natura replicii (pistol, SMG, rifle, sniper; gaz, electric, spring)

II.3 Explicatii pentru situatii speciale:

II.3.a)regula bang-ului nu se aplica

II.3.b) Knife-kill: se considera kill valid atingerea adversarului cu un cutit destinat pt airsoft lama din cauciuc/lemn/polimer, care nu este constient de prezenta ta. Contactul trebuie mentinut 3 secunde. de la prima atingere victima trebuie sa ramana imobila, fara sa scoata nici un sunet.

II.3.c) STAND-OFF-ul: Atunci cand 2 adversari se intalnesc fata in fata, fiind sau nefiind constienti unul de prezenta celuilalt se considera "STAND-OFF" si atunci se aplica "Parle"-ul (explicat mai jos) sau vor pleca inspre baza lor, fiind morti amandoi (se stabileste in functie de scenariu).
Atrag atentia: Nu conteaza daca inamicul nu este constient de prezenta ta, daca nu ai tras atunci te supui regulii. NU CONTEAZA IN CE PARTE ARE INDREPTATA ARMA, UNDE SE UITA, SAU ORICE ALT MOTIV "PLAUZIBIL".
Este recomandabil ca atunci cand stiti ca un inamic se apropie cu fata spre voi sa scoateti side-arm (replica secundara ,pistol, fara MED in situatia asta) sau sa va indepartati pentru a respecta MED-ul si angajati intr-o parte protejata .
O lovitura la fata este legala dar va fi pedepsita moral in cazul in care adversarul are descoperite si alte parti ale corpului sau . Cel care va face abuz de asa ceva (pentru ca este mai onorabil sa accepti un stand-off decat sa ranesti pe cineva, iar airsoft-ul cere si educa onoarea) va fi sanctionat de catre arbitul desemnat . Cand alta solutie nu exista este acceptata lovitura la cap, numai pe single si cu intreruperi sau pauze, fara auto/ burst, double tap tap (2 focuri single la interval de sub o secunda)

II.3.d) PARLE-ul: O regula foarte simpla si utila: 2 adversari sau mai multi pot cadea verbal de acord cand o situatie este foarte periculoasa sau imposibila si sa se indeparteze la o distanta stabilita de comun acord. Arbitraj nu exsita aici si puteti negocia dar fara sa se trensforme in cearta.

II.4. Caracterul jocurilor publice:

Clubbul S.M.A.T organizeaza regulat jocuri publice, la care participarea este libera pentru orice doritor. Aceste jocuri sunt organizate la locatiile detinute legal de Clubbul S.M.A.T si se desfasoara in conformitate cu prezentul regulament, sub supravegherea membrilor S.M.A.T
Participarea jucatorilor non-membrii S.M.A.T, are caracter de invitatie si poate fi refuzata arbitrar in urma deciziei Consiliului de Administratie al clubului; participarea implica respectarea regulamentului de joc al Clubului S.M.A.T si a normelor de siguranta impuse de organizatori, precum si costurile aferente anuntate.


II.5. Inchirierea replicilor la jocurile organizate de S.M.A.T :

II.5.a) Persoana care inchiriaza o replica isi asuma raspunderea pentru cel/cea caruia i-a inchiriat si se expune riscului de a returna banii incasati in cazul in care respectivei persoane i se refuza participarea, in urma incalcarii regulamentului de joc sau a conduidei incompatibile cu standardele Clubului S.M.A.T

II.5.b) Proprietarul replicii are obligatia de a aduce la cunostinta celui care o inchiaza toate detaliile tehnice si functionale ale acesteia. ( Ex: putere,distanta,greutatea bilelor, MED agreeat si eventuale defectiuni)

II.5.c) Cel care inchiriaza replica are obligatia de a lua la cunostinta datele prezentate de proprietar si de a respecta indicatiile acestuia si regulamentul de joc.

II.5.d) In cazul in care proprietarul nu a pus la dispozitia celui care inchiriaza replica toate datele necesare pentru o buna desfasurare al jocului sau cel care a inchiriat replica nu a inteles pe deplin datele expuse de proprietar raspunderea pentru orice incident o poarta proprietarul replicii iar in caz contrar raspunderea o poarta cel care a inchiriat replica.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


III. Echipament necesar pentru joc


III.1. Echipament obligatoriu:
- o pereche ochelari de protectie (testati !!!)
- replica de arma, tip airsoft (imprumutata, inchiriata, proprie)

III.2. Echipament recomandat:
- bocanci (ajuta la prevenirea entorselor si a intratului cuielor ruginite in picioare)
- uniforma camuflaj, imitatie militara
- masca (neopren, plastic etc.) ajuta la pastrarea dintilor in gura si la evitarea urmelor (nu foarte grave) care pot aparea dupa o lovitura la cap.
- manusi: foarte utile, dosul palmei este una din zonele cele mai dureroase la impact
- sapca/batic/palarie/bonnie-hat/casca: la fel ca manusile, protejeaza o zona sensibila



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IV. Sanctiuni si repercusiuni: (vor fi aplicate de catre arbitrul desemnat sau de catre Team-Leaderi echipelor).

IV.1. pentru utilizarea armelor de catre un jucator mort in timpul unui joc in desfasurare (si, implicit derutarea jucatorilor inca activi in joc) sanctiunea este pauza 1 runda pentru jocurile normale si 20 de minute pentru jocurile cu respawn .

IV.2. pentru strigat/discutat in timpul jocului/reprosuri/certuri sanctiunea este pauza 1 runda pentru jocurile normale si 20 de minute pentru jocurile cu respawn

IV.3. pentru incalcarea/ignorarea celorlalte reguli de joc, sanctiunea este cuprinsa intre , pauza 2 runde si retragerea dreptului de joc pentru ziua respectiva , in functie de gravitatea faptei comise.

IV.4. pentru incalcarea repetata a regulilor va fi trecut pe “lista neagra” si i se va retrage dreptul de participare la jocurile organizate de S.M.A.T
Sus In jos
http://airsoftsatumare.forumgratuit.ro
 
Regulament de joc
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forum Airsoft Satu Mare :: Regulament :: Regulament de joc!-
Mergi direct la: